صفحه اصلی

فروشگاه

سبد خرید

پسته‌ تازه‌‌ با ماندگاری پستاکو

دسته بندی: قصه‌ی پسته

تاریخ انتشار: 22 شهریور 1400

زمان مطالعه: 1 دقیقه

نویسنده: نورا افشین

پسته‌ تازه از آن خوراکی‌های پرطرفداری است که از اواخر تابستان تا اوایل پاییز وارد بازار می‌شود. علاوه بر محبوبیت پسته‌ی تازه به عنوان میان وعده‌ای خوشمزه، از پوست آن نیز می‌توان برای درست کردن مربای پوست پسته استفاده کرد. به دلیل دشواری نگهداری پسته‌ی تازه مصرف آن بیش‌تر محدود به همان فصل برداشت است.  این نوع پسته را اغلب فریز و یا خشک می‌کنند تا مدت طولانی‌تری قابل استفاده باشد اما پسته تازه پستاکو را می‌توان برای مدت زمان بیش‌تری در یخچال نگهداری کرد.

زمانی ‌که پوست سبز این میوه به رنگ قرمز درآمد، یعنی زمان برداشت آن فراسیده است. به طور کلی، فصل برداشت در ایران، اواخر مرداد تا اواخر شهریور است. البته زمان برداشت در نواحی مختلف ایران کمی متفاوت است.

 

فصل برداشت پسته‌ تازه در استان‌های مختلف:

خراسان: از اواخر شهریور تا اواخر مهر
مرکزی، سمنان و یزد: اواسط شهریور تا اواخر مهر
کرمان: اواسط شهریور تا اوایل آبان

پسته‌ تازه پستاکو

پسته‌ی تازه‌ی پستاکو را می‌توان به مدت طولانی‌تری نگهداری نمود. این محصول با بسته‌بندی خاص و بدون هیچ گونه مواد نگهدارنده‌ای است. پستاکو در حال حاضر تنها برند تخصصی پسته است که محصول پسته‌ی تازه‌ی با ماندگاری را با کیفیت بالا ارائه می‌کند. این محصول در صورت باز نشدن دو هفته در یخچال قابل نگهداری است. البته پس از باز شدن بهتر است در طول حداکثر پنج روز تا یک هفته مصرف شود تا پسته‌ها کیفیت خود را حفظ کنند. این محصول دارای تاریخ و مکان برداشت مشخص است و رقم آن نیز از نوع احمد آقایی است. همچنین نظارت دقیقی در مراحل برداشت، تفکیک و بسته‌بندی بر روی آن صورت می‌گیرد. پسته‌ی تازه‌ی پستاکو را می‌توانید از طریق سایت سفارش دهید. ارسال آن تنها برای تهران و در روز‌های یکشنبه انجام می‌شود.

[button text=”خرید پسته تازه”  link=”https://pestaco.com/product-category/pistachio/%D9%BE%D8%B3%D8%AA%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D8%B2%D9%87/”]